Skip to main content

Ik zou graag een pay en go kaart bestellen voor mijn zoon.Kan ik dat via mijn profiel doen,maar toch op zijn naam zetten?Zou dus een nieuw nr moeten zijn.Dat ze niet mijn bestaand nr omzetten naar pay en go.Alvast bedankt.

@Tascha

Ter info in afwachting van een  reactie van een PX moderator morgen:

Voor iedere Pay&Go moet er een apart myproximus account aangemaakt worden. 

Prepaidkaart – Pay&GO+ - bestellen | Proximus


Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum 

 

Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 | Proximus

Uiteraard kunt u online via bovenstaande link een Pay&Go+ bestellen waaraan door Proximus een nieuw mobiel nr X (verschillend van uw huidig nr Y) gekoppeld is

Indien uw zoon meerderjarig zou zijn kan hij normalerwijze ook zelf een dergelijke bestelling doen via bovenstaande link (registratie)

In principe is het perfect mogelijk dat u een door u besteld P&y&Go+ nr aan uw zoon overdraagt via e-id (of via een Proximus shop)

Ik vermoed evenwel dat een dergelijke overdracht niet mogelijk zal zijn voor minderjarigen 

 

Zoals aangestipt door Martin kan aan ieder individueel Pay&Go+nr een eigen MyProximus account gekoppeld worden (op basis van een eigen apart e-mailadres/alias) om het verbruik over de laatste 30 dagen en het resterende belkrediet op te volgen

 

 

 


@Tascha via de info van @Martin en @M_016 zou u verder moeten geholpen zijn.Groetjes,Joel


Reageer