Beantwoord

nieuwe nummer en ik kryg nu al sms en telefoon va rare nummrs alhoewel ik dat nummr nog niet heb gedeeld

  • 24 October 2021
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een abo met nummer sinds paar dagen en ik heb nog niemand dit nummer gegeven toch kryg ik sms whatssap en telefoon van nummers totaal onbekende nummers hoe kan dit ??,?

icon

Beste antwoord door Martin 26 October 2021, 21:33

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info: Een nieuw nummer kan ook vroeger aan iemand anders toebehoord hebben ik heb dit ook voorgehad maar dan enkel met Whatsapp 

Reputatie 7
Badge +3

@Casparov 

wanneer het gaat om algemene berichten, niet persoonlijk aan iemand gericht : “oplichters” kunnen gewoon nummer random intikken in hun systemen zonder dat ze de eigenaar kennen… in de hoop iemand te kunnen  treffen die antwoordt.

wanneer het aan iemand gericht is met naam: wellicht een ouder nummer dat aan iemand heeft toebehoord… alhoewel er steeds een opzegtermijn gerespecteerd wordt tussen oude en nieuwe gebruiker.

groeten

Tina

Reputatie 1

Vandaag weer meerdere berichte plus een bericht van base 130 euro te betalen en een huisbaas die mij noemde bij de Naam Semiar ik vind dit niet kunnen bij mijn nieuwe abonnement wat kan ik hier aan doen want door dit heb ik zinom alles te a nuleren heb niet hiervoor getekend in ieder geval wou meer rust tis net het omgekeerde allez ja snap je 

Iemand suggestis raad of tips alvst bedankt

Prox kan je mss een ander nummer geven dan, we zullen zien wat ze morgen zeggen? 

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Ongewenste oproepen of sms’en | Proximus

Contacteer onze klantendienst en vraag om je telefoonnummer en/of gsm-nummer te veranderen. Gebruik je je gsm-nummer om in te loggen op bepaalde websites? Vergeet niet je gsm-nummer aan te passen voor MyProximusWhatsAppFacebookGoogle, enz. zodat je persoonlijke gegevens privé blijven wanneer je van gsm-nummer verandert. Het is gratis voor je gsm-nummer, maar je betaalt € 33.28 voor je vast telefoonnummer.

Ik vermoed dat Proximus medewerkers (moderatoren) u vanaf morgen hierover verder kunnen helpen indien zij u via uw forum login profiel kunnen identificeren (klantnr en/of betrokken telefoonnr enkel aldaar vermelden)

Prox kan je mss een ander nummer geven dan, we zullen zien wat ze morgen zeggen? 

in zo’n geval zou het eigenlijk gratis moeten kunnen denk ik.

Edit: sorry ik had mij vergist,  het gaat hier om een mobiel nummer en dan is het gratis blijkbaar.

ik zat nog met een andere optie in mijn hoofd, namelijk:
 

Kies je nummer

  • Gold: kies een nummer dat iedereen makkelijk kan onthouden (bv. 047X 200 200). De prijs is € 198.
  • Silver: een combinatie van 6 cijfers naar keuze. Neem bijvoorbeeld enkele nummers van je vaste lijn (bijvoorbeeld: 047X XX 87 93, als je vaste-lijnnummer 02 xxx 87 93 is). Dit is helemaal gratis.
Reputatie 7
Badge +3

@Casparov Als je blijft lastig gevallen worden door onbekenden best dan een ander nummer aanvragen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste mensen dankzy een zekere channah proximus medewerkster  heb ik een nieuwe nummer waarvoor nogmaals dank heb het even uitgelegd en een zeer snelle vriendelijke hulpzame oplossing gezorgt 

Top 

Doe zo verders 💥👌👍

Reageer