Vraag

Nieuwe gsm met abbonement

  • 15 October 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Beste, 

Ik heb meermaals geprobeerd een nieuwe GSM te bestellen door middel van mijn abbonement aan te passen. 

Nu struikel ik over het probleem dat dit niet mogelijk is. 

Ik krijg melding dat dit enkel lukt door de rekeninghouder. 

Maar de rekeninghouder ben ik. 

Hoe los ik dit op of wat kan ik er aan doen? 


3 reacties

Ter info: Van Proximus zelf komt hier niemand langs tijdens de weekends.

(helpdesk is wel bereikbaar tijdens het weekend 0800 22 800)

Reputatie 7
Badge +3

@Sartje 

beste,

wil je in je profiel al je klantgegevens invullen ?

Ben je in MyProximus ook “beheerder”? zie je al je producten? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Laat maar horen als we nog verder kunnen helpen

vriendelijke groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Reputatie 7
Badge +3

@Sartje Jouw MyProximus account is momenteel een gebruikersaccount. Je dient dit aan te passen naar een beheerdersaccount om de bestlling online te kunnen voltooien.

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer