Beste,
Graag wil ik mijn abonnement loskoppelen van het familie abonnement van mijn ouders. Ik heb nog geen nieuw abonnement genomen, dus ook nog geen nieuw klantennummer.
Iemand die mij hierbij wilt helpen?
Beste,
Graag wil ik mijn abonnement loskoppelen van het familie abonnement van mijn ouders. Ik heb nog geen nieuw abonnement genomen, dus ook nog geen nieuw klantennummer.
Iemand die mij hierbij wilt helpen?
Ik zou dat als volgt doen : samen met mijn ouders eens naar een proximusshop gaan, met identiteitskaart. Moet dat nu op afspraak?
En mijn kleindochters doen dat anders : ze doen niets en papa betaalt verder.
Misschien heeft een moderator morgen iets beters.
Dit kan via een → overnamedocument , die je per mail kunt versturen en waar je de dienst(en) duidelijk kunt aangeven die je wilt overnemen.
PS: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.