Vraag

nieuw abonnement niet toegevoegd aan flex pack na " weken nog niet ok

  • 20 October 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

3 weken  geleden om nieuwe sim kaart geweest maar met behoud van nummer wat trouwens al proximus was, bedoeling was om van herlaadkaart te gaan naar mijn flex pack, dus een abbo toevoegen, na een week nog niet in orde, gechat met proximus en hebben een nieuw order gemaakt aangezien de medewerker van de  proximuswinkel een fout simkaartnr had ingegevenn nog een week  verder nog steeds niet in orde, gisteren wederom gechat met proximus en nr staat nu wel in mijn app maar buiten mijn pack, dus wederom gechat en kunnen dit niet in orde maken zolang er nog orders lopen maar dit is een order van  hetzelfde nr dat zij trouwens aangemaakt hebben en die geannuleerd moet worden volgens mij. dus ik ga nu 15.99 betalen ipv 10 euro door wederom een fout van proximus, er was mij trouwens ook een compensatie beloofd maar zolang dat order loopt kan dit ook niet gebeuren; hoe moeilijk kan het zijn om een abbo toe te voegen aan een flexpack!


2 reacties

Maandag komen de PX forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen, daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad weer opnemen.  
 

Reputatie 7
Badge +3

@bonjovigirl Ik heb dossier 51477655 hiervoor aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer