Vraag

Nieuw abonnement met smartphone , na 2 jaar

  • 16 November 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hallo, 

Wanneer ik basis abonnement voor iphone 12 wens af te sluiten krijg ik de 

Je bestelling kan niet online verwerkt worden

Na controle van je huidig klantenprofiel kunnen wij je online bestelling niet verder verwerken. Gelieve je naar een Proximus Center te begeven, in het bezit van je identiteitskaart en een uittreksel van de bedrijfsstatuten (indien van toepassing), om van dit aanbod,uitgezonderd online promoties, te kunnen genieten.”

 

Er is 2 jaar geleden, en abonnement stopgezet, dit is echter betaald en ok gezet.

Kan iemand nazien of nog mogelijkheid is?

klantnummer : 61xxxxx63

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026 Ik zie dat er nog een open dossier is bij de Gerechtsdeurwaarder Leys .Best eens naar hen bellen voor meer info naar 050/331591.

 

Gerechtsdeurwaarderskantoor Leys

proximus@gerechtsdeurwaarders-brugge.be

 

050331591

 

 

Reageer