Skip to main content

GSM, nr eindigt op 66, geeft aan: niet aangemelde bij netwerk.

Naar winkel gegaan en geprobeerd op andere GSM’s, zelfde  probleem.

Bij het heropstarten krijg ik melding: geen simkaart.

Ik had op 10/11/2021, 25 euro herladen, dus  daar kan het niet aan liggen, zoveel smsen en bellen doe ik niet.

Dus dan maar nieuwe gsm met nieuw herlaadkaart gekocht. Nieuw nr eindigt op 32.

Kreeg wel vandaag op oud nr een sms van px, in het Engels, dat mijn nieuw nr geregistreerd is op mijn naam. Raar allemaal. 

Waar is het probleem en wat kan Proximus  hieraan doen???????????????????

Dan toch maar  beter een andere provider voor alles zoeken als ze bij PX toch geen oplossingen hebben.

 

Bedankt!!!!!!!!!!!!!!


Toch iemand gevonden die  nog wakker was. Hier slapen ze veel.

Op de  chat had ik na 5 minuten antwoord.

Bedankt Martine.


Hier hoor/lees ik over het algemeen het omgekeerde :-) 


@Martin 

Dan ben ik waarschijnlijk de  enige die genegeerd wordt. Op 3 topics geen antwoord en heb nu nog een geplaatst waar ik ook geen antwoord op verwacht.


Nee je bent zeker niet de enige maar grootste merendeel wordt wel goed verder geholpen hier door de proximus forummedewerkers. Het gebeurd af en toe dat men blijkbaar een post niet opgemerkt heeft en het antwoord inderdaad wat laat komt, hoe hun systeem werkt van opvolgen van wat hier gepost wordt ken ik zelf ook niet.


Reageer