28 mei eindigt het abonnement van mijn werkgever (tevens via Proximus). Ik bel de dag zelf nog Proximus klantendienst om dit meteen over te zetten naar een Bizz Mobile M abonnement en geef mijn klantnummer, gsmnummer en SIM-kaart nummer door. Ik krijg meteen bevestiging via mail dat het abonnement voor 28 mei om 22u00 zal actief zijn en dat alles in orde is.
Helaas.. dan begint mijn tocht. Na 24 uur is mijn abonnement nog steeds niet actief en sta ik op een prepaid kaart. Ik kan niet meer zelf bellen of smssen. Ik bel opnieuw naar de klantendienst, die me verzekert dat dit voor 15.00 uur de dag zelf in orde zal zijn.
Daarna bel ik vervolgens ELKE dag (behalve zondag 30 mei) naar de Proximus klantendienst, ‘s ochtends en ‘s avonds. Telkens krijg ik iemand anders aan de lijn aan wie ik OPNIEUW heel het probleem moet uitleggen. Er worden meerdere tickets aangemaakt maar niemand kan me uitleggen wat het probleem is. Ondertussen zijn we 7 DAGEN VERDER en heb ik nog steeds geen werkend abonnement. UREN heb ik al aan de telefoon gehangen met de klantendienst. Twee keer werd gewoon inhaakt of werd ik doorgeschakeld en kreeg ik niemand meer te spreken. Een nieuw nummer aanvragen en activeren duurt blijkbaar maar 5 minuten maar mijn nummer behouden (omdat ik al 20 jaar trouwe Proximus klant ben), is teveel gevraagd?!
Ik word hier heel wanhopig van. Is dit hoe je trouwe klanten behandelt?