Skip to main content

Beste,

 

Maandagavond 20/1 de opdracht gegeven om een herlaadkaart van Orange om te zetten naar een Mobilus M pakket.

Vandaag woensdag 22/1 om 13:00 staat mijn nummer nog steeds niet actief.

de verschillende medewerker vertellen allen een ander verhaal - niemand is verantwoordelijk en zeker niet accountable. 

Als antwoord krijg ik: Meneer mijn collega’s hebben U verkeerd ingelicht, sorry daarvoor. Maar ik zal nu het nodige ticket indienen en dan hebt U binnen de 24 uur een actieve lijn.

Iemand gelijkaardige ervaring?

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen en ergens klacht indienen ? 

 

hier kun je al eens verifiëren bij welke provider deze nog toebehoord

https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265


Bij Orange, maar zij hebben het nummer reeds vrijgegeven - herlaadkaart 

 

 


Er is momenteel een technisch probleem met de overdrachten tussen Orange en Proximus. Er wordt volop gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella


Mag ik vragen de volgende  termen te verklaren 

 

“Momenteel”  : Sinds Maandag ?

“Zo snel mogelijk” : 48 uur ?

Nog een vraagje ? Ben ik dan de enige in deze 48 uur die omschakelt van orange ? 

 


Huidige status

 


@Luc Vasseur Er is bij de bevoegde dienst een dossier voor jou in behandeling. De hulp van IT werd ook ingeschakeld. Je vind het dossier- en ticketnummer terug in je profielgegevens. Het wordt zo spoedig mogelijk opgelost. Ik kan hier echter geen termijn op plakken. Groetjes, Antonella


Beste, het nummer is actief sinds gisteravond.

het is de bedoeling dat dit mee in je Tuttimus pack komt ?

gr,

Tina


Reageer