Beste, mijn Myproximus werkt al een tijdje niet meer, zowel via app als online, hierdoor kan ik mijn producten noch facturen bekijken. Wat moet ik doen? Alvast bedankt
Er zijn geen Proximus medewerkers voor maandagmorgen aanwezig op dit publieke forum
Misschien helpt onderstaande FAQ
Geen toegang tot MyProximus? | Proximus
Succes
Beste, mijn Myproximus werkt al een tijdje niet meer, zowel via app als online, hierdoor kan ik mijn producten noch facturen bekijken. Wat moet ik doen? Alvast bedankt
gewoon afwachten tot maandag als de prox medewerkers je profiel instellingen eens kunnen natrekken
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
a hand v je login hier heb ik een klantennr gevonden : zie je profiel….
daar vind ik een succesvolle login voor MyProximus : is het ondertussen gelukt ?
of geraak je in MyProximus en ervaar je andere problemen ?
graag wat feedback ? bedankt
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.