mpay activeren aub heb gisteren 5 keer gebeld maar tot men grote spijt moest ik telkens 2 iir wachten voor uiteindenlijk nog nog met het zelfde probleem te zitten hopenlijk kan iemand mij hier helpen de activatie blijft maar laden kan niets anders meer selecteren nog uitgaande gesprekken voeren dank je alvast
In afwachting van een reactie van een proximus forummedewerker, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Beste,
Ik wou deze opties ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze opties voor m-pay toch aan te zetten?
Bedankt!
Met vriendelijke groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.