Skip to main content

Ik heb mobiel internet op mijn laptop. Mijn abonnement is Mobile Internet L

van 8GB. Ik gebruik een modem vodafone.

Ik had via de websiteshop gevraagd om dit abonnement te wijzigen in

Mobilus L van 15GB, met behoud van mijn huidig gsm nummer. Ik heb hiervan een bevestiging gekregen. In MyProximus kon in mijn bestellingen opvolgen dat

de aanvraag “bezig” was. Toen werd die aanvraag geannuleerd en vervangen door een nieuwe. Gisteren kreeg ik op mijn bestaand nummer (op mijn laptop)

een sms met de vermelding dat ik een nieuw gsm nummer had gekregen. Dit had

ik nochtans niet gevraagd. Mijn verbruik gaat nog steeds via mijn bestaand abonnement, en ik vrees dat ik nu met 2 abonnementen zit. Hoe kunnen we dit oplossen?

Dag Leo_028
Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen zoals het gsm-nummer waarover het gaat?
En ook het klantnummer?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

 


Hallo Koen,

Mijn reeds bestaand gsm nummer : 0472-65.14.77 van Mobile Internet L

Mijn nieuw gsm nummer dat men heeft toegekend : 0470-46.57.28 voor Mobilus L

Klantnummer : 528915


Het gsm-nummer 0470/465728 is niet geactiveerd omdat deze aanvraag geannuleerd is.
Wel is er op 7 januari 2020 een nieuw gsm-nummer 047046**08 geactiveerd ,dus dit moet opgezegd worden?
En dat het nummer 0472/65**77 omgeschakeld wordt van een  Mobile internet L naar een Mobilus L?
Ik zie ook nog dat er een ander nummer is (0471/33**23) dat ook een Mobile internet M is, wens je dit gewoon te behouden?
Mvg, KoenN


Hallo Koen,

Ja het nummer 0472-65.14.77 moet omgeschakeld worden naar Mobilus L

En het nummer 0470-46.57.08 moet opgezegd worden. Kan U dat doen AUB?

Tenslotte het nummer 0471-33.56.23 moet behouden blijven.

U bent alvast erg bedankt voor de vlugge reactie.

 


Ik heb een dossier (44210687) opgemaakt voor de bevoegde dienst. 
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, KoenN


Hallo Koen,

Heel erg bedankt voor je hulp. Ik wacht nu verder af.

 


Reageer