Vraag

Mobile full control

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo, in afwachting op een antwoord kom ik hier even polsen.

 

Ik heb een abbo + GSM (Galaxy 22+) van proximus, al 1 jaar ondertussen.

Al sinds het begin kan ik geen betalende berichten sturen naar 4884, vandaag wou ik naar een buitelandse nummer bellen en dat ging ook niet. Dus ik dacht, nu is het de moment om eens contact op te nemen met Proximus zodat dit eindelijk kan worden opgelost.

 

Dus ik bel, en leg alles uit. Volgens die man was dat omdat ik niet op “full control” stond, ik had op dat moment geen idee wat “full control” was, dus ik zeg; aah oke, en hoeveel kost dat? Kost niets zegt die man. Dus ik zeg “oke top, doe maar”.

Ga ik daarna kijken op mijn Proximus app, mijn data is van 50GB naar 5GB gegaan.

Ik heb ook een mail gekregen “bevestiging van wijziging”, daar staat in;

  • Mobile essential               toegevoegd
  • Mobile Full control           Opgezegd
  • Dataphone (3.5GB)          Opgezegd
  • Galaxy S22                        Opgezegd

Hoe bizar is dit? Hoezo kan die man niet zien dat ik blijkbaar al op Full control stond, en hoezo zet die mij vervolgens op Mobile essential…?

 

Heb daarna een chat gestart, daar gingen ze het rechtzetten voor mij, maar snapte ze er precies niet veel van. Die man heeft het doorgegeven aan backoffice , en dan gingen ze me bellen of een mail sturen.

 

Ik heb momenteel nog altijd geen mail of telefoon gehad. En ik heb het gevoel dat ik het straks nog eens allemaal mag gaan uitleggen aan de telefoon. Vandaar inneens deze post.

 

Mij op (ongewild) een lager plan zetten was direct inorde, maar dit terug rechtzetten is precies een stuk moeilijker: Hoe komt dit? En heeft nog iemand al soortgelijks meegemaakt?

 

Mvg Lieven

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tom_095 vul je hier op het klantprofiel je gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

 50GB/maand is normaal een Mobile Maxi abo

en Full Control laat u niet toe internationaal te bellen en/of berichten naar “premium SMS nrs” te sturen 

 

 

Ter info:

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

 50GB/maand is normaal een Mobile Maxi abo

en Full Control laat u niet toe internationaal te bellen en/of berichten naar “premium SMS nrs” te sturen 

 

 

Ahja, inderdaad, dacht dat die “full control” een bepaald abbo was. Maar nu is nog altijd de vraag waarom ik nu op Mobile essential sta. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik hoop voor u dat een Proximus moderator zoals HeidiE - vanaf morgen - bovenstaande rechtgezet krijgt, want niet alleen is uw mobiel abo gewijzigd maar ook de combinatie GSM+abo “voortijdig opgezegd” (= dataphone opgezegd =  op de volgende Proximus factuur ook de restwaarde van uw S22+ aangerekend)

Ik hoop voor u dat een Proximus moderator zoals HeidiE - vanaf morgen - bovenstaande rechtgezet krijgt, want niet alleen is uw mobiel abo gewijzigd maar ook de combinatie GSM+abo “voortijdig opgezegd” (= dataphone opgezegd =  op de volgende Proximus factuur ook de restwaarde van uw S22+ aangerekend)

Ja ik hoop het ook. Snap niet hoe dit uberhaupt is kunnen gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@tom_095 Er is hiervoor dossier 53737154 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Ik heb uwe feedback er extra bijgevoegd.De dossierbeheerder gaat alles nakijken en rechtzetten.Deze gaat u ook nadien zelf terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@tom_095 Er is hiervoor dossier 53737154 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Ik heb uwe feedback er extra bijgevoegd.De dossierbeheerder gaat alles nakijken en rechtzetten.Deze gaat u ook nadien zelf terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Top, bedankt

Reageer