Wij zijn net over gestapt naar Proximus omdat Telenet geen MCE’s meer beschikbaar heeft voor residentiele klanten. De technieker heeft een MCE langsgebracht maar nadat deze correct aangesloten is blijft die groen knipperen. Kan iemand de configuratie nakijken aub.
Je hebt hem al eens herstart waarschijnlijk Installatie van de Mobile Coverage Extender | Proximus
Ja ik heb alle stappen doorlopen en de router/modem ook al een aantal keer herstart maar hij blijft snel groen knipperen.
kan inderdaad zijn dat er een initialisatie moet gebeuren maar daarvoor zal een @Prox forummedewerker je moet verder helpen
Vermits de procedure na +/- 15 minuten zou moeten doorlopen/afgerond zijn, is/lijkt het nodig ofwel 0800 22800 technische ondersteuning te contacteren (voor 22h) of te wachten op een reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (vanaf morgen)
Ter info
MCE (Mobile Coverage Extender) doet het (nog) niet | Proximus Forum
NB: Mogelijks kun je ook een reset uitvoeren
reset knop achteraan het toestel 10 sec. lang ingedrukt houden
waarna de her-activatie zal opstarten en de dienst na 10 tot 15 min.
automatisch terug zal geactiveerd worden
Maar als het probleem er al was bij de installatie moet je navragen of de MCE wel degelijk geregistreerd staat bij Proximus, anders zal deze niet automatisch het initialisatieproces doorlopen.
In dit geval best een bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om dit te laten verifiëren.
Best het IMEI nummer doorgeven dat onderaan het MCE toestel staat op een sticker en begint met: 001B67 als je belt of in je forumprofiel onder “ticket” zetten.
Dankjewel aan iedereen voor de tips. Ik heb gisteren de reset gedaan maar eerlijk gezegd ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Gisterenavond voor de eerste keer opa geworden Als het nog niet opgelost is zal ik contact opnemen met de klantendienst om te checken of hij geregistreerd is.
Een dikke Proficiat met je eerste kleinkind.
Een dikke Proficiat met je eerste kleinkind.
Dankjewel Martin
Alvast proficiat met het groot-ouderschap!
Moest het nog niet werken, aarzel niet om iets te laten weten.
Is het nog steeds mogelijk om een mce te krijgen? We denken erover om over te stappen naar Proximus maar hebben slecht bereik in huis en via de klantendienst hadden we te horen gekregen dat deze niet meer te verkrijgen waren en vowifi een oplossing was maar hebben beide een Google Pixe,dat niet ondersteund wordt door Proximus momenteel.
Ik denk dat deze terug niet meer te verkrijgen zijn, maar een officieel antwoord kun je straks krijgen als een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt.
Is het nog steeds mogelijk om een mce te krijgen? We denken erover om over te stappen naar Proximus maar hebben slecht bereik in huis en via de klantendienst hadden we te horen gekregen dat deze niet meer te verkrijgen waren en vowifi een oplossing was maar hebben beide een Google Pixe,dat niet ondersteund wordt door Proximus momenteel.
Wel ik heb hetzelfde gehoord maar blijkbaar zijn er nog enkele. Telenet heeft ze alleen voor business klanten. Dat bellen over wifi werkt voor geen meter. Bellen lukt wel maar gebeld worden niet. Bij ons is er praktisch geen ontvangst buiten laat staan binnen.
Alvast proficiat met het groot-ouderschap!
Moest het nog niet werken, aarzel niet om iets te laten weten.
Hallo Yorick. Dankje
Het probleem is er nog steeds. Gisteren met de klantendienst gebeld en die hebben mij doorverbonden met de technische dienst maar niemand wist wat het probleem was. Het duurde al een halfuur om uit te leggen wat een MCE was Zou jij eens kunnen kijken of de MCE geregistreerd is aub. Laat maar weten welke gegevens jenodig hebt. mvg Michel
Wel Daisy ik heb er een week geleden nog 1 gekregen dan heb ik geluk gehad.
er zijn er een tijdje geweest maar dan zijn ze weer van het toneel verdwenen!
Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.
Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.