Beantwoord

mobile coverage extender blijft groen knipperen

  • 21 December 2020
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

  • Rising star
  • 11 reacties

Vandaag mijn mce ontvangen die ik had besteld wegens slechte ontvangst in huis. Alles is correct geïnstalleerd maar het lampje blijft constant groen knipperen. Dus contact genomen met klantendienst. Deze verbond mij door met iemand van de technische dienst. Na enkele resets en wijzigingen in het systeem, ging het na 20 minuten zeker in orde zijn en ging hij me terugbellen om te checken. Ondertussen een paar uur later en nog altijd niemand gehoord en nog steeds groen knipperlicht. Iemand tips ?

 
 
icon

Beste antwoord door DaisyS 22 December 2020, 13:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

FYI: Wat betekenen de controlelampjes op je Mobile Coverage Extender? | Proximus

Pas morgen komt iemand die van Prox zelf is terug langs op het forum om je verder te helpen.

FYI: Wat betekenen de controlelampjes op je Mobile Coverage Extender? | Proximus

Pas morgen komt iemand die van Prox zelf is terug langs op het forum om je verder te helpen.

Hey Martin, bedankt voor uw reactie. Ik weet wat de lampjes betekenen daarom dat ik ook al contact had genomen met de klantendienst. Jammer genoeg tot op heden nog geen oplossing.

 

Dan best afwachten tot morgen een prox medewerker je hiermee kan verder helpen als ze hier de draad opnemen of het zou moeten zijn dat nog een forumlid dit probleem kent en de oplossing weet !

Reputatie 7
Badge +5

@IFA Kan je me de IMEI nummer van de MCE bezorgen? Je mag deze toevoegen aan je profiel. De nummerreeks begint met 35.

@IFA Kan je me de IMEI nummer van de MCE bezorgen? Je mag deze toevoegen aan je profiel. De nummerreeks begint met 35.

@DaisyS : ik heb de imei nummer toegevoegd in mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +5

@IFA Ik heb net de registratie van je MCE gedaan in ons systeem. Indien dit niet in orde zou zijn laat het ons zeker weten.

@DaisyS : Bedankt, dit was dus het probleem. De mce geeft nu constant groen licht en we hebben weer uitstekende ontvangst in huis.