Skip to main content
Vraag

Mobiele data in het buitenland


Beste
Ik zit in Boedapest maar kan geen gebruik maken van mijn datanetwerk. Mobiele netwerk en roaming staan aan. Na het heropstarten van de gsm, werkt het ook niet. Kan het zijn dat dit geblokkeerd staat op mijn Proximus account?

12 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 15 februari 2019
ChielVanRumst Kan u via onderstaande link u klantgegevens doorgeven? Dan kijken we dit voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 15 februari 2019
ChielVanRumst sinds wanneer bent u in Boedapest? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 februari 2019
Sinds vandaag. Iedereen bij Proximus kan geen verbinding maken met mobiel netwerk.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 15 februari 2019
Heb je al eens getest door een andere mobile provider te selecteren?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 februari 2019
Ja.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 15 februari 2019
Met welke provider ben je juist verbonden en met welke heb je al getest?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 maart 2020

Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt! 


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

@sdbode Kan je jouw GSMnummer even aanvullen in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer?


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 maart 2020

Is gebeurd! 


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

Voor dit probleem neem je best even contact op met jouw werkgever. Er staat hier inderdaad nog een optie verkeerd als je wilt het mobiele netwerk in het buitenland kunnen gebruiken.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 maart 2020

Oké, zal ik doen, bedankt! 


Mathias P
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 15 maart 2020
sdbode schreef:

Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt! 

Idem hier, geen ontvangst of data mogelijk in het buitenland. Er kan zelfs geen provider gevonden worden en door Proximus is mijn vraag ook niet verder beantwoord.