Ik zit in Boedapest maar kan geen gebruik maken van mijn datanetwerk. Mobiele netwerk en roaming staan aan. Na het heropstarten van de gsm, werkt het ook niet. Kan het zijn dat dit geblokkeerd staat op mijn Proximus account?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
Alvast bedankt!
Is gebeurd!
Voor dit probleem neem je best even contact op met jouw werkgever. Er staat hier inderdaad nog een optie verkeerd als je wilt het mobiele netwerk in het buitenland kunnen gebruiken.
Oké, zal ik doen, bedankt!
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
Alvast bedankt!
Idem hier, geen ontvangst of data mogelijk in het buitenland. Er kan zelfs geen provider gevonden worden en door Proximus is mijn vraag ook niet verder beantwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.