Waarom kan ik niet meer mobiel betalen heb het nog maar veranderd het ging en nu niet meer ?
er staat misschien een blokkering op of bvb als je full control hebt moet je eerst opladen net alsof je een Pay & Go hebt…..
maar morgen kunnen de prox medewerkers dit even natrekken
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).
Barring Payment Content Access |
Beste,
Ik heb de mogelijkheid niet om M-pay te activeren op mijn abonnement.
De blokkering staat op “yes”, maar ik kan deze niet desactiveren.
Ik krijg steeds een foutmelding.
Kan dit geactiveerd worden aub?
Bedankt!
Mvg,
Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus
Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus
Je kan deze blokkeringen via Myproximus verwijderen op dezelfde manier als je deze activeert.
Mocht het niet lukken, laat je het maar weten.
Groetjes,
Antonella
Ik heb de optie “voor derde diensten” gevonden en deze staat inderdaad op “on”, maar wanneer ik deze dan aanklik om op “off” te zetten, krijg ik een foutmelding.
Kan dit even bekeken worden aub?
Bedankt!
Zeer vriendelijk bedankt!
Mvg
Heel graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.