ik heb bij jullie een samsung galaxy S21 FE 5G gekocht en een abonnement, ik heb 9.00 euro betaald, en een oplaadbare sim bij gekregen.Maar ik ben al klant bij jullie, ± 40 jaar, en ik zou graag mijn nummer behouden, dan heb ik die simkaart niet nodig. Wat moet ik doen, de gsm terug sturen , of een gedeelte betalen als klant. Ik ben zeer tevreden met proximus, en volgens jullie blad kost die gsm 690.00 euro. Wat moet ik doen, als jarenlange klant de gsm betaalbaar als klant betalen, of terugsturen, ik zou de gsm liever houden betaalbaar,ik ben 73 jaar, 52 jaar zelfstandig niets te kort, maar graag eens een beloning, het en het accessoirepack 39.99 euro kopen en volledig betalen. Ik had 284 klanten en sommige ook een beloning gegeven. Ik ga gans mijn leven bij proximus blijven. Graag antwoord wat ik moet doen met de simkaart als ik de gsm mag betaalbaar houden.
Graag antwoord.
Met vriendelijke groeten
Coppens Marc.