Ik heb vrijdag gebeld naar jullie om 2keer mijn dataphone op te zeggen en restwaarde te betalen voor 0472****** en 0484******,omdat ik de flip 5 met watch en 200 inruilwaarde wou bestellen. volgens jullie medewerker geen probleem. In my proximus zag ik 2orders dus dacht dat dit oke was hier stond dat ik een bevestingsmail kreeg maar niets gehad. Zaterdag nog niets veranderd aan het abo ik chat met proximus om te vragen of er een probleem is. Ik kreeg geen bevestingsmail en melde dat mij dit zorgen baarde. Proximus zegt dat versta ik maar nog een beetje geduld te hebben. Zondag nog niets veranderd Dus spijtig, zondag kan er niets veranderd worden. Maandag chat ik terug met jullie dataphone wordt binnen de 10minuten gedeactiveerd. Top. Maar ik kon de flip met watch maar bestellen tot zondag. Dat wil dus zeggen omdat jullie medewerkers vrijdag en zaterdag hun job niet goed deden ik 2 keer een watch van ongeveer 300 euro misloop.
Ik chat terug met jullie klantendienst om dit aan te kaarten, na wa heen en weer gepraat... Conclusie we kunnen niets doen enkel een klacht opmaken zodat dit niet meer gebeurd…
Sorry proximus maar das er toch over. Ik zou graag eens weten wa er vrijdag dan wel is doorgevoerd in jullie computer aangezien ik wel 2opvolgingen kreeg.