Vraag

Mislopen actie.

  • 1 August 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Ik heb vrijdag gebeld naar jullie om 2keer mijn dataphone op te zeggen en restwaarde te betalen voor 0472****** en 0484******,omdat ik de flip 5 met watch en 200 inruilwaarde wou bestellen. volgens jullie medewerker geen probleem. In my proximus zag ik 2orders dus dacht dat dit oke was hier stond dat ik een bevestingsmail kreeg maar niets gehad. Zaterdag nog niets veranderd aan het abo ik chat met proximus om te vragen of er een probleem is. Ik kreeg geen bevestingsmail en melde dat mij dit zorgen baarde. Proximus zegt dat versta ik maar nog een beetje geduld te hebben. Zondag nog niets veranderd  Dus spijtig, zondag kan er niets veranderd worden. Maandag chat ik terug met jullie dataphone wordt binnen de 10minuten gedeactiveerd. Top. Maar ik kon de flip met watch maar bestellen tot zondag. Dat wil dus zeggen omdat jullie medewerkers vrijdag en zaterdag hun job niet goed deden ik 2 keer een watch van ongeveer 300 euro misloop. 

Ik chat terug met jullie klantendienst om dit aan te kaarten, na wa heen en weer gepraat... Conclusie we kunnen niets doen enkel een klacht opmaken zodat dit niet meer gebeurd…

Sorry proximus maar das er toch over. Ik zou graag eens weten wa er vrijdag dan wel is doorgevoerd in jullie computer aangezien ik wel 2opvolgingen kreeg.


4 reacties

@G-J Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen onderzoeken, als ze morgen de draad hier terug opnemen,  en om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @G-J ik maak dossier 52943430 voor nazicht door de achterliggende dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

@HeidiE ik heb nog altijd niets vernomen van jullie en heb nu een bijkomend probleem. Post ik dit hier ook? Want jullie chat  kan blijkbaar ni veel doen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @G-J het dossier werd vandaag aan iemand toegewezen, de dossierbeheerder zal je contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer