Ik wou vandaag een GSM one plus pro bestellen met een data abonnement van 25 euro voor 24 maand
Toen het niet lukte via de website , nam ik contact op met een operator
die ging de bestelling op maken , plots kreeg ik de boodschap , meneer dit gaat niet voor uw abonnement van 15 euro , de optie 25 euro gaat enkel op de hogere abonnementen en niet op die van 15 euro
Ik vond dat nergens terug op de website , waarschijnlijk zal het wel ergens in de kleine letters staan , zo kan ik ook reclame maken om gsm’s goedkoop aan te bieden , en dan de klanten te verplichten om buiten de 25 euro nog eens 11 euro meer te laten betalen ,
waardoor dit voorstel helemaal niet meer interessant wordt en de gsm duurder wordt dan hij in de winkel kost . Met die extra data ben ik niks want meer dan 5 GB is er nooit op …
ik ga uitkijken naar een andere operator , zo behandel je een vaste klant niet
Ik wou dot eigenlij ook mailen naar de klanten dienst maar als je optie mail neemt en dan zeg waar het overgaat moet je bellen , ze geven je geen kans om te mailen
mvg
mario