Proximus medewerkers kunnen dit verder onderzoeken als ze hier straks langskomen
Dit probleem valt wel nog voor :
Als je een foutmelding krijgt bv. "geen geldig nummer, gelieve een geldig Pay&Go nummer invoeren"
Dan het probleem in sommige gevallen verholpen worden door het betrokken GSM nummer en SIMkaart nummer terug te koppelen in de "P&G MSC database” zodat identificatie/registratie/activatie (correct) kan doorgaan.
Cfr: Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
@Powerensky Indien dit het nummer betreft dat ik terugvind eindigend op 132:
De €5 belwaarde staat erop, maar het nummer staat inderdaad nog niet geïdentificeerd.
http://www.proximus.be/identificeer
Indien de identificatie niet lukt via de vooropgestelde manieren, kom dan even langs in de Proximus shop.
Groetjes,
Antonella