Vraag

mijn kaart is geblokkeerd

  • 6 August 2021
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik had een bedrijfsabonnement wat ze gingen omzetten in een pay and go. Ik kreeg een SmS dat ik mijn pay&go kaart moest activeren en wanneer ik dat deed kreeg ik de boodschap dat ze mijn nummer niet kennen. Ik kan dus onmogelijk mijn pay and go kaart activeren.

Bellen gaat ook niet, krijg de boodschap dat ik de kaart moet activeren maar dat gaat niet!!

 


2 reacties

Proximus medewerkers kunnen dit verder onderzoeken als ze hier straks langskomen

Dit probleem valt wel nog voor : 
Als je een foutmelding krijgt bv. "geen geldig nummer, gelieve een geldig Pay&Go nummer invoeren"
Dan het probleem in sommige gevallen verholpen worden door het betrokken GSM nummer en SIMkaart nummer terug te koppelen in de "P&G MSC database” zodat identificatie/registratie/activatie (correct) kan doorgaan.

Cfr: Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Powerensky Indien dit het nummer betreft dat ik terugvind eindigend op 132:

De €5 belwaarde staat erop, maar het nummer staat inderdaad nog niet geïdentificeerd.

http://www.proximus.be/identificeer

Indien de identificatie niet lukt via de vooropgestelde manieren, kom dan even langs in de Proximus shop.

Groetjes,
Antonella

Reageer