Ik heb zonet een nieuwe smartphone gekocht waardoor mijn oude simkaart (Micro ) dus moet vervangen worden voor een nano Simkaart . Is dat mogelijk om online te bestellen , zo’n nieuwe kaart of moet ik hiervoor echt fysiek naar de Proximus winkel gaan ?
Ik vrees dat u pas vanaf morgen een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen en dat u waarschijnlijk naar een Proximus center zult moeten gaan hiervoor tenzij uw bestaande SIM-kaart van multiformaattype** is, (wat reeds jaren zo is) dan kunt u de nanoSIM er gewoon uitdrukken
Een simkaart kiezen of omruilen | Proximus
** mini → micro → nano
Kan u aan mijn gegevens ?
Daarvoor noteer je best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Als er dan nog meer info nodig is zullen de PX medewerkers het maandag wel melden.
Dag
Dag Karinne, de snelste manier om dit in orde te krijgen is even langs gaan in een shop. krijg je dadelijk een nieuwe en geactiveerde sim mee
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.