hellaas ben ik op 15 april mijn gsm verloren,
zo, ik, bel naar de klantendienst en bestel telefonisch een nieuw toestel,
ik vraag spleciet om de gsm niet te koppelen aan mijn abonnement en wil de volledige prijs betalen,
en een nieuwe sim kaar met behoud van mijn nummer zo spoedig mogelijk naar mij op te sturen.
na 1 week krijg ik het toestel aan op een verkeerde huisnummer, kon wel de koerier onderscheppen
wat krijg uit het doos, mijn bestelde toestel met een p&g pack
ik bel terug met de vraag, na 3x doorgeschakeld word ik van de lijn gegooid, heel plezant he,
na terug bellen krijg ik toch iemand aan de lijn die een beetje verstand heeft, die meld mijn dat het toestel gekoppeld is aan mijn abonnement en dit moest eerst bij proximus verwerkt worden alvorens ze een nieuwe simkaart konden opsturen
op de vraag hoelang dit gaat duren was de antwoord ten laatste morgen opgestuurd zal worden
ik kon via myproximus ook het status beetje volgen, het bleef maar u bestelling is in verwerking
ondertussen vrijdag 24 april bel ik terug, en er wort een ticket voor gemaakt
maandag 27 april was de status ok in my proximus, dinsdag bel ik terug met de vraag of de sim kaart opgestuurd is, antwoord is ja gisteren gebuisd (maandag)
ik vraag of de simkaart al actief is ik wil een actieve simkaart, of ik terug moet bellen voor activatie, antwoord was dat de simkaart actief is en onmiddellijk te gebruiken is, weer een luigen
woensdag 29 april krijg ik mijn sim eindelijk aan, wat??
het is niet actief en staat op het briefje dat het vanaf 1 mei actief zal zijn
mensen van proximusklantgendienst waar zitten jullie met jullie verstand en oor om te luisteren
het gaat hier om een zakelijk gymnummer die ik meer dan 2 weken niet kunnen gebruiken door jullie stomiteiten
natuurlijk mijn abonnement kosten blijven mooi aangerekend
ik heb 3 mobiele nummers en heleboel vaste nummers en fibernet van jullie
ben jaren tevreden klant geweest, nu ben ik ontgoocheld in uw diensten
veel van de medewerkers hebben geen kennis van hun producten en diensten