Skip to main content

Beste,

Ik probeer al drie dagen op myproximus om een aantal nummer te deactiveren maar ik krijg steeds een foutmelding op de website. Het gaat over onderstaande telefoonnummers: 

• 0471  xx xx 09
  • 0474 xx xx 47
  • 0484 xx xx 27

@SanneHapbit Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, geboortedatum ed)aanvullen op uw profiel.Dan kan ik het nakijken voor u.Is ook uit veiligheid  zodat we geen gsmnummers van iemand anders gaan opzeggen.Alvast bedankt.Groetjes,Joel

@Joel M 

best bovenvermelde nummers op dit publieke forum ook verwijderen

@SanneHapbit 

privé info best enkel vermelden in uw forum login profiel (avatar webpagina rechtsboven - profiel wijzigen en bv. info opnemen in een vrij veld zoals ticket - & opslaan)

@M_016 Bedankt voor de  goede opmerking.Vlug aangepast :)  Groetjes,Joel

Beste, 

@Joel M en @M_016 ik wist niet dat dit een publiek forum was. 

Hoe kan ik de gsm-nummers op ons klantenportaal het beste verwijdereren want momenteel krijg ik de voorbije dagen steeds een foutmelding. Met welke dienst kan ik best contact opnemen?

Alvast bedankt.

Sane

@SanneHapbit 

@Joel M heeft de nummers deels verwijderd op dit publieke forum

maar opdat een Proximus moderator de nummers effectief uit dienst zou kunnen zetten werd door @Joel M gevraagd dat u onderstaande gegevens in uw forum login profiel (= uw avatar op de pagina pagina rechts boven - profiel wijzigen - info invullen in een vrij veld & opslaan) zou vermelden

@SanneHapbit Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, geboortedatum ed)aanvullen op uw profiel.Dan kan ik het nakijken voor u.Is ook uit veiligheid  zodat we geen gsmnummers van iemand anders gaan opzeggen.Alvast bedankt.Groetjes,Joel

@SanneHapbit Dit betreft gsm-nummers met Enterprise Mobile tariefplannen. Hier kunnen wij spijtiggenoeg niet aan. Je kan de opzeg aanvragen via http://www.proximus.be/opzeggen.
Groetjes,
Antonella

Reageer