Vraag

klacht

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

ik was zaterdag in de proximuswinkel om een virtuele kaart om te zetten in een echte kaart, omwille van aanschaf nieuwe telefoon... ik zou gisteren of ten laatste vandaag een mail of sms krijgen zodat ik mijn kaart kan gebruiken, echter nog steeds niets.... heel vervelend want hierdoor kan ik mijn telefoon niet gebruiken… als ik proximus nu contacteer krijg ik als antwoord: je zit niet in het systeem, we kunnen niks doen voor je. Graak gefrustreerd, want kan niet bellen en kan kaart niet gebruiken/abonnement nemen…. word van kastje naar de muur gezonden


2 reacties

heb je het toestel al eens volledig heropgestart.

TIP: ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@bugbug_be 

Kan je het betreffende GSM nr. even toevoegen aan je profiel?

 

Geert

Reageer