Skip to main content

Vandaag 23/10 belde mijn madam naar het 0800 nummer omstreeks 10.30 omdat ze al meer dan een maand niet meer kan bellen , na verschillende keren te bellen en langs te gaan in een shop belde ze vandaag opnieuw en kreeg Kevin aan de lijn , ik heb al veel meegemaakt maar zo een arrogant manneke heb ik nog nooit geweten bij een klantendienst … na veel bla bla vertelde hij mijn vrouw doodleuk dat de reden dat ze niet kan bellen karma is , toen we hem zen achternaam vroegen , zei hij doodleuk mijn naam is Kevin karma … al jullie gesprekken worden opgenomen… tijd om dit gesprek eens te beluisteren en dat kereltje zen  C4 te geven , bijna onmogelijk dat dit de eerste keer is …. Ik verwacht respons of ik dien klacht in de ombudsdienst…. Het enige dat we weten is dat hij met een Nederlands accent praatte of limburgs 

Ter info: Morgen komen de PX Moderatoren hier terug langs.


Wat is  het probleem , vaste lijn of mobiel ?  kan je dat eens verduidelijken

Ook is zo dat u pas kan  een klacht bij de ombudsdienst  doen, als u niet tevreden met een klacht  resultaat .De Ombudsdienst is niet om te oordelen over onbeleefdheid van een medewerker 


Wat is  het probleem , vaste lijn of mobiel ?  kan je dat eens verduidelijken

Ook is zo dat u pas kan  een klacht bij de ombudsdienst  doen, als u niet tevreden met een klacht  resultaat .De Ombudsdienst is niet om te oordelen over onbeleefdheid van een medewerker 

Het is jullie om dit op te lossen! Raar dat jullie zagen over ombudsman! De Kevin moet aangepakt worden 


Dag @MikeBrugge vul je in het klantprofiel het gsm-nummer van je vrouw in, zodat we dit verder kunnen laten nakijken? 


@MikeBrugge 
Een beetje begrip van jouw kant mag zeker ook wel.
Het zijn niet de deelnemers aan dit forum die het moeten oplossen, wij zijn geen Proximus medewerkers! En het ben jij die is begonnen over de ombudsman! Wees dus niet verwonderd dat je daarover een antwoord krijgt.
Overigens wordt de Proximus helplijn niet (altijd) bemand door Proximus medewerkers, deze wordt ook uitbesteed.
En is Kevin zijn echte naam? Om onderzoek te kunnen doen zou ik (niet Proximus medewerker dus) toch minstens minimale info moeten hebben, zoals over welk telefoonnummer het hier gaat. Noteer dit in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). In het veld "Ticket" kun je specifieke info aanvullen, zoals het nummer van je madam.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.


@MikeBrugge

Ter bijkomende info:
De forumleden die hier van Proximus zelf zijn, zijn gemakkelijk te herkennen dat ze van Proximus zelf zijn, door het feit dat naast hun naam het blauw Proximus symbool ⌘ staat. 

Zoals bijvoorbeeld het hierboven bij HeidiE het geval is.


het is mij nog steeds niet duidelijk of bellen via vaste lijn of mobiel is 


Reageer