Vraag

kan nieuwe simkaart niet activeren

  • 30 September 2022
  • 12 reacties
  • 172 Bekeken

gisteren gaf mijn nieuwe werkgever me een simkaart van proximus,

ik kreeg gisteren ochtend bericht via sms dat mijn nummer overgezet is van orange naar proximus,

 

momenteel is het orange nummer uitgeschakeld maar ik kan de sim van proximus niet registreren,

ik kan niet bellen naar de klantendienst natuurlijk want de gsm werkt niet

 

ik heb mijn gsm nummer en simkaart nummer in mijn profiel getipt

 

kan iemand dit in orde brengen aub?


12 reacties

Reputatie 2
Badge

Side note: via 0800/22.800 kan je via elke andere telefoon ook de klantendienst bereiken.

ik ken het nummer maar kan aan geen andere telefoon

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo Het gsm-nummer in uw profile is dat het nummer dat aan uw simkaart moet gelinkt worden.Laat u mij iets weten.Groetjes,Joel

Ja zeker, bedankt, jeroen

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo Ik heb dossier 51367991 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en u ook zelf erna contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

hallo,

 

ik ben nu al vijf dagen niet bereikbaar,

 

ik heb een tweede proximus kaart gehaald, die had ik al drie weken geleden in de winkel “gekocht” abonnement is opgestart, met nieuwe nummer, en ik krijg al een abonnementskost toegestuurd.

hier hetzelfde, nummer niet bekend

 

kan dit aub opgestart worden, ik weet echt niet wat te doen om nog bereikbaar te zijn!

 

0471/92****

 

dit is een nieuwe simkaart, komt niet van een andere provider,

kunnen jullie dit aub activeren?

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo 

het andere nummer  05 werkt, is actief…

het nummer van de werkgever is in onderzoek ivm activatie

groeten

Tina

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo 

het lijkt erop dat het volgende is gebeurd:

opgezocht via 1299  het nummer staat nog onder Orange

dus de import bij ons is niet in orde

Zou het kunnen dat het nummer bij Orange werd opgezegd ipv een overdracht te doen?

kan je dat eens navragen bij je werkgever?

hou je ons op de hoogte?

groeten

Tina

 

Hallo,

Vandaag is dat laatste nummer inderdaad in werking gekomen, spijtig genoeg is dat een nieuw nummer dat ik nu als reserve gebruik.

 

Het nummer dat van orange kwam is gisteren "losgekoppeld" van de vorige werkgever en staat nu blijkbaar "op een pre paid kaart", maar werkt niet omdat het nog niet geactiveerd is. Ik hoorde van de helpdesk dat ik terug een aanvraag kan indienen om dit nu in orde te krijgen. Dus we kunnen opnieuw proberen.

 

Ik zou graag mijn oud nummer blijven gebruiken,

Is het mogelijk om dit over te zetten naar mijn nieuwe proximus abonnement?  Dat sinds vandaag werkt? Met dat laatste nummer dat ik gepost heb?

 

Mvg

Jeroen

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo 

het nr dat nu dus op p&g zou staan (..35): is dat nu voor je prive account ipv je nieuwe nr? niet onder je werkgever?

t is wat verwarrend nu…

groeten

Tina

 

Ja het is verwarrend, ook voor mij.

 

De nummer .....35 is de nummer die ik altijd had en wil houden, die staat nu op p&g blijkbaar.

 

De vorige wergever zou nu "losgekoppeld zijn" en ik wil niet meer dat er nog een werkgever aan mijn abonnementen komt om dit hier te voorkomen.

 

Dus momenteel surf en bel ik via een abonnement dat ik zelf afgesloten heb, met een nieuw nummer:  .......48 05

 

Ik wil dat abonnement houden,

En heel graag dat dit werkt met mijn oud nummer #.....90 35"  , dat nu niet werkt en blijkbaar een p&g is.

 

Kan dat?

 

Reputatie 7
Badge +3

@voodoo

Aangezien het nummer nog bij orange (je kan dat zien via website www.1299.be)zit, kan je best daar info vragen wat ze met dat nummer hebben gedaan

aan de hand van die info kunnen wij het nummer mss echt laten importeren? als het abo er op staat, kunnen we dat andere nummer terug opzeggen.

Hou je ons op de hoogte?

groeten

Tina

 

Reageer