Beantwoord

Kan niet identificeren

  • 10 January 2021
  • 8 reacties
  • 882 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb net een nieuwe prepaidkaart gekregen. Nu probeer ik me permanent te identificeren. 3 computers getest, 3 browsers, geen enkele werkt.

Er zijn 4 verschillende fouten die ontstaan, maar de voornaamste is deze foutmelding :

Deze fout ontstaat net nadat ik mijn PIN-code voor mijn ID-kaart intyp.

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Martin 10 January 2021, 13:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

pas maandag komt er iemand die van Proximus zelf is hier terug op het forumlangs.

buiten de andere → methoden zoals 1€ opladen bvb enz…

 

Lukt het dan ook niet op deze manier

Via sms

Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:

  1. Het woord 'IDENT' in hoofdletters
  2. Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren

Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een gsm-nummer van Proximus!

 

Reputatie 1

Goed. Als ik ondertussen voor 1 euro herlaad, hoe lang blijft dit geldig?

@BrunoVDK 18 maanden

NB: ik had in mijn eerste bericht nog wat toegevoegd.

Reputatie 1

Ik klikte per ongeluk op ‘Beste antwoord’. Je methode werkt wel niet, ik kan niet SMSen zolang mijn nummer niet geidentificeerd is.

@BrunoVDK Maar na 1€ opladen dan ook niet ?

In dit geval zullen de Prox forummedewerkers je morgen moeten verder helpen.

Reputatie 1

Ik krijg de foutmelding “You do not have the correct profile to identify a prepaid customer. This is only possible by a residential mobile subscriber”.

Reputatie 7
Badge +4

@BrunoVDK Indien het niet lukt via deze manieren raad ik je aan om langs 1 van onze winkels te gaan zodat zij je prepaidkaart kunnen identificeren.

Reputatie 1

Zal ik doen Daisy, bedankt allemaal voor de hulp!