nieuwe sim kaart genomen , kan niet bellen wel op internet gebruiken zoek eens uit
best eens bellen naar 6000 of 0475 15 60 00
of helpdesk 0800 22 800
want in het weekend komt hier niemand langs op het forum die van Proximus zelf is.
als het een pay and go kaart is moet je ze ook identificeren → http://proximus.be/identificeren
anders wachten tot maandag als prox hier langskomt,
best uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer , simkaartnummer) en zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
bedankt het was een sim kaart
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.