Skip to main content

Ik kan geen berichten sturen aan korte nummers en ontvangen lukt ook niet.

@Taser 

kan je aub in je profiel zo veel mogelijk gegevens aanvullen?

klantgegevens? 

over welk gsm nr gaat het?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina


@Taser

kan je aub in je profiel zo veel mogelijk gegevens aanvullen?

klantgegevens? 

over welk gsm nr gaat het?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

Mijn profiel is aangepast.

 


@Taser Ik zie toch verschillende smsen van verkorte nummers op je gsm toekomen. Enig idee van welk nummer dit zou komen?


Ik moet van het nummer 8810 een nummer ontvangen in lukt me niet. 

bv: naar 4884 lukt ook niet dit is de nummer van de lijn om via sms te betalen.


Ik moet van het nummer 8810 een nummer ontvangen in lukt me niet. 

bv: naar 4884 lukt ook niet dit is de nummer van de lijn om via sms te betalen.

@Taser voor het nummer 4884  kan je eens kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus? Je kan dit controleren via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan.

www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/option/DNSND/mobile 

 

voor andere verkorte nummers kan je via www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/mobile  zien of er een blokkering staat op verkorte nummers . Wees wel voorzichtig met het nummer 8810 word veel gebruikt door fraudeurs (google het nummer maar eens)


moet dit wel actief staan? op mijn pay&go  kan ik sms’en naar 4884


moet dit wel actief staan? op mijn pay&go  kan ik sms’en naar 4884

@Martin Als ik me goed herinner staat dit nu standaard op niet actief sinds 2020 en moet je de Mpay zelf activeren. Voordien stond dit standaard actief .


hier hebben we 4 Pay&go’s in huis en dit kun je nergens aan of uit zetten.


hier hebben we 4 Pay&go’s in huis en dit kun je nergens aan of uit zetten.

@Martin Voor Pay&Go niet maar wel als je een abonnement hebt voor je mobiel nummer want de facturatie gebeurd via je Proximus aanrekening . Daarom dat de klant het zelf moet activeren via MyProximus. Omdat er in het verleden veel betwistingen waren over aangerekende bedragen via hun factuur.

Met een Pay&Go nummer betaal je direct via je belkrediet  via een abonnement betaald Proximus het en betaal je het terug via je aanrekening aan Proximus.


Ok vandaar het verschil,  daarmee dat je M-Pay niet kunt aan of uit zetten op een Pay&Go


Reageer