Kan iemand zeggen wanneer prxms de Iwatch cellular gaat ondersteunen
Als grootste telecomoperator kan je niet achterop hinken tov Telenet
FYI: Maandag komen de prox medewerkers terug langs
FYI: Maandag komen de prox medewerkers terug langs
@Proximusmedewerkers : zelfde identiek bericht werd opgestart door TS hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/iwatch-cellulare-52971
@FORZARACING Dag, ik heb navraag gedaan en ga je spoedig antwoorden vanzodra ik antwoordelementen heb. Groetjes Luc
@FORZARACING Dag, dit is het antwoord;
- Momenteel zijn we aan het werken aan een vlotte digitale klantenervaring voor het activeren van uw eSIM via onze webshop en de MyProximus app.
- Daarna zullen we ons focussen op het gebruik van de eSIM op andere toestellen zoals smartwatches. Van zodra dit mogelijk is, zal Proximus hierover communiceren.
@FORZARACING Dag,
- Momenteel zijn we aan het werken aan een vlotte digitale klantenervaring voor het activeren van uw eSIM via onze webshop en de MyProximus app.
- Daarna zullen we ons focussen op het gebruik van de eSIM op andere toestellen zoals smartwatches. Van zodra dit mogelijk is, zal Proximus hierover communiceren.
@FORZARACING Ter info: de 2 aparte topics werden samengevoegd. Groetjes, Antonella
Ik werd gecontacteerd op 8 maart gecontacteerd dr de techn. dienst van proximus en operator kon mij niet helpen
De experts van proximus zouden mij binnen de 2 werkdagen terugbellen
Ik beklaag die mannen met zulke lange werkdagen want heb nog altijd geen tf teruggehad
Wat een service
@FORZARACING Kunnen we je misschien via deze weg verder helpen? Welke problemen ondervind je? Groetjes, Antonella
Bij de Iwatch cellular wordt mobiele netwerken niet ondersteund dr Proximus
Vraag werd aan techn. dienst gesteld maar nog altijd geen antwoord ook al zouden ze mij binnen de 2 werkdagen terugbellen. Dit is 14 dagen geleden en nog niet teruggebeld
Topservice
dat wordt toch nog niet ondersteunddoor Prox of vergis ik mij
als dat zo is kunnen ze zoveel je bellen als ze willen maar daarmee zal het niet opgelost zijn, nee ?
@FORZARACING Eerlijk gezegd deel ik de mening van @Martin . Wat is het nut dat je hierover wordt opgebeld als wij deze dienst nog niet aanbieden? Meer info dan mijn collega Luc je al heeft gegeven, is er op het moment nog niet sijtig genoeg.Groetjes, Antonella
@AntonellaD @Luc.M hebt u ondertussen reeds zicht op de planning wanneer dit beschikbaar zal komen?
@Romaric Op dit moment is er hierover nog geen update beschikbaar. Groetjes, Antonella
Het is inmiddels bijna jaar geleden sinds de eerste klachten over de Apple Watch esim ondersteuning op dit forum. Waar is de ontwikkeling vanuit Proximus?
@dstruel Jammer zie antwoord Antonella “Op dit moment is er hierover nog geen update beschikbaar. Groetjes, Antonella”
Goedemorgen
Heeft proximus nu eindelijk een datum vastgelegd voor de ondersteuning van esims voor Apple iWatches?
Mijn vader is dementerende en hij vergeet soms zijn iPhone maar nooit zijn iWatch, dus ik wacht ongeduldig op jullie service
@Pantaleona
k vraag het nog na…
groeten
tina
ter bijkomende info: enkele maanden geleden werd dit meegegeven dooe PX =
Het project blijft belangrijk voor Proximus en we doen ons uiterste best om de beste oplossing en de meest optimale klantenervaring te bieden volgens de verschillende use cases. Het is waar dat we meer tijd nodig hebben dan verwacht door een aanpassing van de verschillende prioriteiten van onze e-sim roadmap. De compatibiliteit voor " watch as a second device " zal geleidelijk worden ontwikkeld met het oog op commercialisering in de loop van 2024 volgens onze huidige beste raming.
@Pantaleona
@Martin
ondertussen opnieuw antwoord gekregen: Proximus is zich terdege bewust van de vraag hiernaar en werkt aan implementatie.
Wordt zeker vervolgd (maar jammer genoeg is er niet dadelijk een timing op te plakken, excuses)
groeten
Tina