Beantwoord

Iphone 15 pro Preorder

  • 22 September 2023
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.

Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
 

De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?

icon

Beste antwoord door Shamo 22 September 2023, 08:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.

Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
 

De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?

via chat kreeg ik te hoten dat

er een IT issue is met mijn order (hoe of wat

geen idee) … graag meer info aub

 

Reputatie 5
Badge +1

Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.

Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
 

De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?

via chat kreeg ik te hoten dat

er een IT issue is met mijn order (hoe of wat

geen idee) … graag meer info aub ticket IM12337185 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Shamo Van zodra we feedback van IT krijgen ivm uw ticket IM12337185 gaan we u dit onmiddellijk laten weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Shamo 

IT issue is opgelost en order zal verder uitgevoerd worden.

In volgorde van bestellingen worden de toestellen geleverd.

Groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +1

@tina.b

 

dank u  maar in volgorde van bestellingen hoe is dit bepaald? want ik bestelde op 15/09 en id tracking staat mijn order pas 22 /09 is aangemaakt 15/09 is verdwenen. Als ik hierdoor weken of backordered later beleverd wordt dan is dit niet correct. Dat er een it issue was kon ik immers niets aan doen.  Dan overweeg ik te herroepen dan hoeft het voor mij niet meer. Grtn

Reputatie 7
Badge +3

@Shamo 

ik heb geen inkijk in de leverdata… maar ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, normaal hebben ze hier wel rekening mee gehouden

Groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

ik heb geen inkijk in de leverdata… maar ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, normaal hebben ze hier wel rekening mee gehouden

Groeten

Tina

Ok dankje wel @tina.b  en succes daar! Grtn

Reageer