Skip to main content

Beste,

Deze ochtend ben ik naar de afhaalpunt gegaan om mijn IPhone 14pro op te halen.

Bij het afhalen en tekenen heb ik de doos in de winkel gecheckt en trof ik geen telefoon in de doos. 

De klantendienst helpt me ook niet verder en kan me niet vertellen hoe dit opgevolgd gaat worden na mijn klacht, vervolgens hangen ze het oproep gewoon op.

Mijn bestelnunmer: 0044493823/R4WEBSHOP016441299

 

Hopelijk volgen jullie deze klacht serieus op want het gaat hier natuurlijk om veel geld voor helemaal niks.


De reactie van een Proximus moderator afwachten, Proximus zal hiervoor een dossier voor onderzoek opstarten (voor terugbetaling of voor nieuwe levering)

Bij het afhalen en tekenen heb ik de doos in de winkel gecheckt en trof ik geen telefoon in de doos.

Betrof het een levering via Bpost (in een postkantoor of postpunt)?

 

Ref. bv.

Bestelling en levering GSM | Proximus Forum

 


@GF97 Dossier 51838454 is hiervoor opgemaakt.De dossierbeheerder gaat het onderzoeken en nadien u hierover  terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Reageer