Sinds een paar dagen komen al mijn inkomende oproepen binnen als onbekende bellers. Reeds mijn simkaart in een andere gsm gestoken, maar het probleem blijft zich voordoen. Ik zie ook wel niet direct een optie dat anders is ingesteld dan normaal in mijn gsm. Maar zou trouwens raar zijn dat een bepaalde functie plots op beide toestellen zou veranderd zijn.
Dit is wel gekomen nadat ik opeens zelf anoniem begon te bellen naar iedereen en dan rechtgezet werd door Proximus.
Dit is wel gekomen nadat ik opeens zelf anoniem begon te bellen naar iedereen en dan rechtgezet werd door Proximus.
Bladzijde 1 / 2
kan je even naar 0800 22800 bellen, voor onze technische dienst, ik vermoed dat het probleem zich daar ergens situeert. Succes. Jan
Beste Jan,
Ik zit op dit moment op het werk en kan nu niet bellen naar het gevraagde nummer.
Echter heb ik maandag al 30min aan de telefoon gehangen met een collega van de technische dienst en deze persoon kon mij niet verder helpen 😕
Ik zit op dit moment op het werk en kan nu niet bellen naar het gevraagde nummer.
Echter heb ik maandag al 30min aan de telefoon gehangen met een collega van de technische dienst en deze persoon kon mij niet verder helpen 😕
Kan je mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht Charlie?
Dan kijk ik het nodige even voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Dan kijk ik het nodige even voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Sinds ik ben overgestapt naar Proximus heb ik het zelfde probleem. Eerst met een Pay & Go kaart maar nu nog steeds sinds ik mee op het groepsabonnement van het werk zit. Wat ik reeds gedaan heb
1) toestel wipe & reinstall NOK
2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK
3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profiel wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing.
Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?
1) toestel wipe & reinstall NOK
2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK
3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profiel wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing.
Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?
Hallo Wouter, kan je ons het klantennummer doorgeven via een privébericht , dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste Aziz, dat kan ik je moeilijk geven, ik zit op een professioneel abonnement van mijn werkgever, niemand heeft dit probleem van mijn collega's... Ik kan dit opvragen maar daar het probleem zich ook stelde met mijn prepay vermoed ik niet dat dit er iets zal toedoen.
Ik veronderstel dat men u wel zal verder helpen op basis van uw telefoonnr en naam&adres/BTW-nr/ondernemingsnr van uw werkgever.
In eerste instantie lijkt het een technisch probleem en geen "administratief" probleem
In eerste instantie lijkt het een technisch probleem en geen "administratief" probleem
Hallo,
kan je mij dan het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ook meedelen op welke bedrijfsnaam je gsm abonnement staat?
Groeten, Aw
kan je mij dan het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ook meedelen op welke bedrijfsnaam je gsm abonnement staat?
Groeten, Aw
Dag marc,
je kan de gegevens steeds even doorgeven vie deze link.
Mvg. Wilfried
je kan de gegevens steeds even doorgeven vie deze link.
Mvg. Wilfried
Ik heb hetzelfde probleem
Kan íemand helpen???
Kan íemand helpen???
zelfde probleem...
@MisterPP mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers …. bellen 0800 22800 = enkel op de lossen door Px (foutieve instelling)
Inderdaad en als de Proximus medewerkers morgen hier terug langskomen op het forum en dit hier lezen, zetten ze dit wel in orde, is al bij meerderen klanten voorgevallen en hier op het forum gemeld geweest, blijkbaar valt het de laatste tijd weer meer voor
Bedankt Martin en M_016 !
En als er hier dan toch nog op de lange duur geen reactie van de Px medewerkers komt kun je nog eens aan de boom schudden door hen een Privébericht te sturen (klik hier) met eventueel de link naar je post hier, namelijk
> https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-43895/index1.html
> https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-43895/index1.html
Ik hebvandaag nieuwe smartphone gekocht. De Fnack heeftganse installatie gedaan, maar ik kan niet bellen of opgebeld worden(onmiddellijk voicemail). Al de andere functies werkenwel.
is het de oude simkaart die je gebruikt van vroeger in deze nieuwe smartphone.
Kijk ook eens naar deze uitleg hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mobile/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/geen-inkomende-of-uitgaande-oproepen-op-uw-gsm.html
Kijk ook eens naar deze uitleg hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mobile/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/geen-inkomende-of-uitgaande-oproepen-op-uw-gsm.html
Het is een nieuwe simkaart,daar ik vroeger een gewone gsm had. Bij controle op de instellingen van mijn toestel staat dat het nummer onbekend is. Misschien toch niet goed overgezet,door de bediende van Fnack? Omdat ik samen in een familiepakket met mijn man zit,zijn ook zijn telefoonnummers mee overgezet?. Terug naar de winkel vrees ik. Bedankt alvast voor de reactie
tip: stuur mss toch best eens een Privébericht (klik hier) met o.a. de link naar je post hier, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-43895/index1.html#post623418
zodat ze toch eens kunnen de instellingen van de sim natrekken.
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-onbekend-43895/index1.html#post623418
zodat ze toch eens kunnen de instellingen van de sim natrekken.
Ik heb het zelfde probleem. Heel vervelend, weet iemand nu precies wat er gedaan moet worden om het op te lossen??
kan je me je gsmnr doorgeven via prive ?
dan bekijk ik dit voor je
@jonathandr bedankt dat je mij wil helpen. Maar hoe kan ik hier een Privé bericht sturen?
door te klikken op > jonathandr
Beste,
Ik heb iet wat dezelfde problemen.
Ik werk nu sinds een maand in een bedrijf waar ik een nieuwe gsm en nummer kreeg.
Volgens de IT is het een nummer uit een soort van groep/Pot.
Ik krijg constant onbekende telefoontjes, sms met reclame, Sms’jes in het Franse dat ik een afspraak heb bij een dokter, telefoontjes uit het buitenland (+33), …..
Kan iemand mij hier helpen hoe ik mijn nummer kan reinigen ?
Alvast Bedankt
Luis
die met +33 …. heb ik verleden week ook gekregen maar nu niet meer vanzelf gestopt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.