Skip to main content
Vraag

Ik wil een Samsung Galaxy 24 bestellen, maar ik krijg steeds code 502 Bad gateway...


Forum|alt.badge.img

Ik probeer via myproximus, een nieuwe optie gsm abonnement + GSM Samsung galaxy s24 te bestellen, maar vanaf het moment dat ik mij abonnement moet kiezen loopt het fout : geen scherm meer en de boodschap bad gateway code 502

 

This topic has been closed for comments

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 25 januari 2024

Dag @pauleke kun je een andere browser proberen? Je kunt natuurlijk ook bestellen via onze klantendienst (0800 22 800) of langskomen in een Shop. Groetjes, Heidi


Martin
  • 33069 reacties
  • 25 januari 2024

@pauleke 

Of ook eens proberen door in je browser door eerst een privaat venster te openen:

CTRL SHIFT N

daar dan alle cookies aanvaarden als erom gevraagd wordt.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 58 reacties
  • 27 januari 2024

Is gelukt, via de oude vertrouwde telefoon…

Grt

Bert