Vraag

Ik kan mijn gsmabonnement niet koppelen aan MyProximus

  • 6 May 2024
  • 6 reacties
  • 32 Bekeken

Beste,

 

Ik heb mijn mailadres met paswoord maar ik kan mijn gsm nummer hieraan niet koppelen.

Het betreft klantennummer 801*****.

Ik zou graag zien hoeveel mijn 4G verbruik is.

Bedankt voor de snelle hulp,

Daphné


6 reacties

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is

Reputatie 7
Badge +3

@Daphne L. 

onder het klantennr dat je vermeldde kan ik niks terugvinden

ik heb dat nummer in je forum profiel geplaatst (liever geen pers geg op forum)

kan je daar ook het gsm nr vermelden waar het om gaat?

Via de veelgestelde vragen in proximus website kan je mss ook antwoorden vinden op je vragen?

groeten

Tina

 

Dit is het klantennummer dat nochtans op mijn factuur te vinden is.

Ik heb mijn gsmnummer aangevuld .

Via de veelgestelde vragen ben ik niet veel wijzer geworden.

Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +3

@Daphne L.  Dit staat bij je werkgever. Kun je niet op My proximus enkel via 4G als inlogmethode?

Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

Nee, lukt ook niet, alles al geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +3

@Daphne L.  Dag, zou je nog eens willen proberen, best eerst je cache en coockies eens wissen. Groetjes Luc

Reageer