Ik ben sinds vorige week overgestapt van orange naar proximus met behoudt van nummer.
Alles werkt naar behoren, behalve dat mensen met een orange nummer me niet kunnen bereiken en meteen te horen te krijgen ´ dit nummer is nietmeer in gebruik´.
Ik ben sinds vorige week overgestapt van orange naar proximus met behoudt van nummer.
Alles werkt naar behoren, behalve dat mensen met een orange nummer me niet kunnen bereiken en meteen te horen te krijgen ´ dit nummer is nietmeer in gebruik´.
er zal ergens nog een probleem zijn met routering, maar PX medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum.
aangezien je bereikbaar bent door andere buiten Orange zelf dient Proximus dit voor u op te lossen ( bij de nummeroverdracht betrokken diensten)
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv hier het telefoonnr. waarover het probleem gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
&
geef ondertussen indien mogelijk 1 à 2 van de betrokken Orange nummers die u niet kunnen bereiken via uw forum login profiel (vrije veld “ticket”, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers)
indien het kennissen betreft kunnen zij best ook contact opnemen met hun Orange operator om een oplossing te vragen
uit de diverse fora-berichten blijkbaar is het een vrij frequent verschijnsel dat Orange wanneer één van hun nummers naar een andere operator overdragen wordt de routering naar een dergelijk nummer in het honderd laat lopen
het is mijns inziens tijd dat Proximus (en andere?) dit op probleem het interoperatoroverleg en/of het BIPT aankaart voor een “definitieve oplossing”
Beste Luc
De nummers die me eerst niet konden bereiken, kunnen me terug bereiken.
Dus ik veronderstel dat het opgelost is.
Bedankt voor de moeite
Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.