Vraag

Ik ben kwaad!

  • 14 November 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Proximus, ik heb alweer een klacht.

Nadat jullie eerst onze eerste installatieafspraak zomaar verwijderd hebben, stoot ik nu weer tegen een drama. En alweer word ik niet gehoord. 

Dus ik hoop dat jullie mij hier toch een beetje serieus nemen want ik ben razend. Het gaat over een installateur die gisteren mijn gehandicapte vader een gsmabonnement heeft aangesmeerd bij de installatie van zijn tv en internet. Mijn vader die door een niet-aangeboren hersenaandoening enorm beperkt is, kan nu zijn gsm niet meer gebruiken. Hier is duidelijk misbruik gemaakt van zijn goedheid en daar moet iets aan gedaan worden. Kan het gsmabonnement nog geannuleerd worden? Waar kan ik een officiële klacht indienen? Wat gaan jullie doen om dit goed te maken? En kan ervoor gezorgd worden dat hij zelf geen diensten meer kan wijzigen en dat hier altijd toestemming van mij, zijn dochter voor nodig is?

Per telefoon sturen ze me naar de website, per website sturen ze me weer naar de telefonische klantendienst. En dan stoot ik ook tegen het volgende probleem: ik ben niet de titularis van zijn account. Hij kán gewoon zelf geen contact met jullie opnemen 1. Door zijn beperking 2. Omdat hij de simkaart niet geïnstalleerd krijgt die jullie hem aangesmeerd hebben.

 

Ja, ik ben razend. Ik wil hulp en snel. Ik heb al zijn gegevens, zijn identiteitskaart bij de hand. Dus aub los dit op. 


2 reacties

Tip: in afwachting dat morgen een PX moderator hier de draad opneemt.

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het veld "Ticket" specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval zoveel mogelijk gegevens omtrent je vader, klantnummer,  adres enz..

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Sweetjaimz Ik zie momenteel op zijn klantnummer 90xxx5 geen aanvraag voor een gsm-abonnement.Enkel voor de vaste producten.Heeft men bijvoorbeeld een ordernummer of al een contract hierover ontvangen.Groetjes,Joel

Reageer