Vraag

identificeren prepaid-card lukt niet

  • 1 January 2021
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Het identificeren van mijn prepaid kaart lukt niet.
Na het veranderen van werkgever probeer ik mijn GSM nummer om te zetten naar een Pay and Go nummer.

Ik krijg echter telkens een of andere foutmelding

ofwel zijn mijn gegevens niet correct ofwel is de site niet bereikbaar.

 


2 reacties

@oeno 
FYI: via het forum ga je pas maandag hulp kunnen verwachten van iemand die van proximus zelf is.

Je kan wel altijd op feestdagen en weekends bellen naar de helpdesk 0800 22 800 mss kunnen ze u wat verder helpen hiermee. 

lukt het zo ook niet → Proximus- Prepaid identification | Proximus

succes.

Reputatie 7
Badge +4

@oeno Indien het nummer op naam stond van je werkgever zijn zij degene die de opdracht moeten geven om deze op een herlaadkaart te zetten. Als dat in orde is gebracht kan je de herlaadkaart pas identificeren.

Reageer