Als ik mijn simkaart probeer te registreren via de website dan krijg ik altijd de volgende error :
Geen geldig nummer
Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven .
Als ik mijn simkaart probeer te registreren via de website dan krijg ik altijd de volgende error :
Geen geldig nummer
Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven .
Als je het nummer ingeeft > klik hier dan zou die moeten herkenbaar zijn onder de operator Proximus.
Straks kunnen de mensen van Proximus je hierbij ook verder helpen, als ze hier je bericht lezen.
je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.
Geert
je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.
Geert
Bedankt voor het antwoord .
Ik denk dat het ondertussen gelukt is maar ik heb geen e-mail- of sms verificatie gehad zoals de vorige keer.
Als ik via deze link check dan staat er dat het is gelukt.
https://www.proximus.be/myproximus/en/Personal/services/identify__/status
Heb ook net mijn gsm nummer toegevoegd op mijn profiel.
alvast bedankt.
Je identificatie is inderdaad wel gelukt.
Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer.
Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer.
Alvast bedankt!
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/pay-go-ongeldig-nummer-50159
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.