Op mijn Myproximus staat dat mijn identificatie in orde is. Ik heb 2 weken geleden bericht gehad dat dit niet zo was, dus ik heb zoals als optie werd aangegeven via bankcontact de kaart opgewaardeerd dan zou het in orde zijn. Vandaag krijg ik opnieuw bericht dat ik 16-4 word afgesloten. Ik kan niet naar een winkel, want deze zijn gesloten. Ik heb straks proberen bellen, bij geen enkele keuze in het keuzemenu vind ik dat ik kan worden doorgeschakeld met een medewerker. Ik heb een hele tijd in de wachtrij gestaan voor een medewerker in de chat niet te pakken gekregen. Op dit moment zijn er geen medewerkers. Ik zie nergens dat ik kan mailen of dergelijke. Kan in godsnaam iemand mij helpen en zeggen hoe ik dan mijn kaart moet identificeren voor ik word afgesloten???????????????????????????????
Ik ben afgesloten. WAARDELOOS
laat maar, ik ben naar telenet
Ter uwe info: De mensen van proximus zelf, komen pas maandag terug langs op het forum.
maar dat zal dan niet veel meer uitmaken dan zo te zien
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.