Er wordt me gevraagd om mijn Pay&Go te identificeren, maar de website laat me niet toe om mijn land en dus juiste straat te kiezen.
Het lukt om me mijn nummer, simkaartnr en login via eID door te voeren.
De gegevens van mijn straat en land worden niet overgenomen, maar ik kan enkel een adres uit Belgie selecteren. Helaas niet uit Duitsland waar ik nog voor de volgende 4 jaar blijf wonen.
Ik wil graag mijn nummer behouden, omdat een terugkeer naar Belgie nog voorzien is, maar wat is er nodig om de juiste adresgegevens te kunnen doorgeven?
Ter info:
Vorig jaar bestond de optie nog om via overschrijving een activatie van de kaar door te voeren. De laatste maal gaat terug naar November 2021. En ondertussen is het krediet (0.01euro) nog geldig tot Augustus 2023.
Via sms identificatie krijg ik de foutmelding dat deze methode enkel kan voor particulieren, en blijkt mijn nummer of mxproximus account nog naar een corporate klantentype te verwijzen. Echter, de overdracht van corporate naar Pay&Go was doorgevoerd eind Augustus 2020.
Alvast bedankt voor de hulp.