Ik had exact hetzelfde probleem. Bij mij is het opgelost geraakt door eens ##120# in te geven.
Ik heb hetzelfde probleem en #120# helpt niet.??????
Ik heb hetzelfde probleem en #120# helpt niet.??????
@Mertensjuul
probeer dit eens typ ##21# en druk op de gesprekstoets
Of er staat een doorschakeling actief naar een ongeldig nummer
- Deactiveren
Typ ##61# en druk op de beltoets. - Controleren
Typ *#61# en druk op de beltoets om de status van je doorschakeling te controleren. - Om alle doorschakelingen met codes 61, 62 en 67 tegelijk uit te schakelen, typ ##002# en druk op de beltoets.
Ter info: van die handige codes vind je o.a. hier:
→ Handige codes voor je gsm | Proximus
bv voor oproepdoorschakeling:
→ Oproepen doorschakelen zonder dat je gsm rinkelt
- Activeren
Typ **21*telefoonnummer# en druk op de beltoets. In de plaats van telefoonnummer vul je het nummer in waarnaar je oproepen wilt doorschakelen. Let op: vervang het telefoonnummer niet door je eigen nummer! - Deactiveren
Typ ##21# en druk op de beltoets. - Controleren
Typ *#21# en druk op de beltoets om de status van je doorschakeling te controleren.
Oproepen doorschakelen als je lijn bezet is
- Activeren
Typ **67*telefoonnummer# en druk op de beltoets. In de plaats van telefoonnummer vul je het nummer in waarnaar je oproepen wilt doorschakelen. Let op: vervang het telefoonnummer niet door je eigen nummer! - Deactiveren
Typ ##67# en druk op de beltoets. - Controleren
Typ *#67# en druk op de beltoets om de status van je doorschakeling te controleren.
Oproepen doorschakelen bij geen antwoord
- Activeren
Typ **61*telefoonnummer# en druk op de beltoets. In de plaats van telefoonnummer vul je het nummer in waarnaar je oproepen wilt doorschakelen. Let op: vervang het telefoonnummer niet door je eigen nummer!
Wil je de rinkeltijd wijzigen bij het doorschakelen van een gesprek? Typ **61*telefoonnummer**aantal seconden# en vervang het aantal seconden door 5, 10, 15, 20, 25 of 30. - Deactiveren
Typ ##61# en druk op de beltoets. - Controleren
Typ *#61# en druk op de beltoets om de status van je doorschakeling te controleren.
Oproepen doorschakelen wanneer je gsm uitgeschakeld is of het netwerk onbeschikbaar is
- Activeren
Typ **62*telefoonnummer# en druk op de beltoets. In de plaats van telefoonnummer vul je het nummer in waarnaar je oproepen wilt doorschakelen. Let op: vervang het telefoonnummer niet door je eigen nummer! - Deactiveren
Typ ##62# en druk op de beltoets. - Controleren
Typ *#62# en druk op de beltoets om de status van je doorschakeling te controleren.
Om alle doorschakelingen met codes 61, 62 en 67 tegelijk uit te schakelen, typ ##002# en druk op de beltoets.
@JoMo
ik heb je voicemailprofiel eens gereset, kan je deze nog eens uittesten?
Geert
@Mertensjuul
Kan je het GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Geert