Vraag

Hopeloze service, na 10 dagen wachten nog steeds geen oplossing.

  • 26 November 2021
  • 16 reacties
  • 99 Bekeken

Na het online verlengen abonnement met gsm, wil mijn zoon de nieuwe gsm (nog in de doos, in plastiek en al) omruilen voor een ander toestel. Wat ook kan via de 14 dagen omruiling!! 

Dit is trouwens ook bevestigd door de klantendienst. Ondertussen al 10 dagen aan het wachten zonder resultaat. Iedere dag hetzelfde, u ticket staat nog open en ze gaan u morgen bellen!! Niks dus.

Wat een service!


16 reacties

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, dus een reactie kun je pas maandag verwachten .
☎️📞 0800 22 800 (gratis)  helpdesk is dan wel bereikbaar.

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, dus een reactie kun je pas maandag verwachten .
☎️📞 0800 22 800 (gratis)  helpdesk is dan wel bereikbaar.

Helpdesk 🙂 Mensen proberen hun best te doen maar is een hopeloos verhaal, 10 verschillende mensen aan de lijn met allemaal een verschillend antwoord. Hoe kan je dit serieus nemen?

was maar ter info (ook voor anderen die dit bericht zouden lezen) dat ik dit er bijgezet heb, dan best afwachten tot maandag  voor een reactie.

was maar ter info (ook voor anderen die dit bericht zouden lezen) dat ik dit er bijgezet heb, dan best afwachten tot maandag  voor een reactie.

Snap ik wel, Dank voor je reactie :):thumbsup:

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Vinny2 er zijn momenteel 3 dossiers in deze kwestie opgemaakt. We vragen om deze met voorrang verder te behandelen. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Dag @Vinny2 er zijn momenteel 3 dossiers in deze kwestie opgemaakt. We vragen om deze met voorrang verder te behandelen. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Dag Heidie, Vandaag iemand aan de lijn gehad die dit ging behandelen, die wist me niks nuttigs te vertellen. Als dit een dossierbeheerder was amai mijne frak. Die ging me terug naar de shop sturen waar de klacht is opgemaakt!!!

Op naar de volgende mail of call zeker. Het wordt grappiger met de dag.

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny2 Volgens de track&trace van Bpost is de zending met de Xiaomi11TPRO256GB Gray beschikbaar in het Postpunt tot en met donderdag 2 december. Nadien wordt deze retour gestuurd. Uit je post hier op het forum begrijp ik echter dat je deze wel al hebt afgehaald? Kan je dit even verduidelijken? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

Ik heb deze idd nu 14 dagen, track&trace kloppen niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny2  Je mag de zending terug aanbieden aan Bpost voor een gratis retourzending naar Proximus. Hou het bewijsje van de retourzending goed bij. Het order is ons systeem is namelijk nog aan het wachten op afhaling of retourzending en tot dan kunnen wij niet verder. Hou me via dit kanaal op de hoogte. Groetjes, Antonella

Oh wacht even, ik heb nog geen labels ontvangen. en gisteren is er mij meegedeeld dat er eerst zou gebeld worden. Kan dit niet gewoon in een shop?

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny2 Nee, hiervoor hoef je geen label te ontvangen. Helaas kan dit niet in een shop. Groetjes, Antonella

Maar ik heb toch een verzendlabel nodig? Hoe kan ik dat anders naar het juiste adres sturen.

Dat label zou mij 14 dagen geleden al worden gestuurd via mail.

… en hoe gaat de verdere afhandeling dan? Er zou mij iemand contacteren via telefoon!

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny2  In dit geval is jouw zending volgens de track&trace nog niet afgehaald. Dus deze retourzending doet Bpost via de originele verzendlabel en komt het automatisch op het juiste adres van Proximus terecht. Ik heb jouw dossier in behandeling genomen omdat de voorgaande dossiers niet correct werden behandeld. Groetjes, Antonella

Bij Bpost staat die wel als geleverd? Enkel op jullie site niet.

Ik wil een poging doen om dit bij bpost af te leveren maar hoop dan niet nog meer miserie te hebben.

Hoe wordt het nieuwe toestel dan geleverd? en wat met de acties die daarop zaten?

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny2 Ik ga je zo meteen de link van de track&trace van Bpost doorsturen via een privébericht waarbij je kan zien dat deze ook bij Bpost niet als afgeleverd staat. Een nieuw toestel kan ik pas laten versturen als de oude binnen is. Ik zorg voor een oplossing voor jou. Groetjes, Antonella

Ok dank u, ik kijk het zo meteen na

Reageer