Vraag

Hoe verandering naar nano sim aanvragen

  • 23 April 2021
  • 5 reacties
  • 999 Bekeken

Ik heb een nieuwe gsm en vraag me af hoe ik in deze coronatijden gemakkelijkst een nano-simkaart kan verkrijgen (in plaats van mijn huidige microsimkaart) met behoud van mijn telefoonnummer? Kan deze opgestuurd worden of dien ik effectief naar een proximuswinkel te gaan? ik heb een mobilus S abonnement...

 

 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Silke, gewoon naar een Proximus winkel gaan en die wordt gratis vervangen.

Grts,

Jean-Pierre

Ik heb een nieuwe gsm en vraag me af hoe ik in deze coronatijden gemakkelijkst een nano-simkaart kan verkrijgen (in plaats van mijn huidige microsimkaart) met behoud van mijn telefoonnummer? Kan deze opgestuurd worden of dien ik effectief naar een proximuswinkel te gaan? ik heb een mobilus S abonnement...

@Silke Vercruysse Alleen als je gegevens van je oude simkaart wilt laten copieren wordt er meestal 5€ aangerekend anders is het volledig gratis.

Reputatie 7
Badge +3

@Silke Vercruysse  Indien mogelijk, maak ik dit voor jou in orde. Noteer je dan even jouw klantgegevens en het betrokken gsm-nummer in je profielgegevens? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reputatie 4
Badge +2

kan je die nano sim niet gewoon uit je micro sim drukken ?

 

Reageer