Bij aanschaf van mijn Proximus business abonnement, beweerde de dame (van Proximus) aan telefoon dat er geen abonnement kon afgesloten worden zonder Norton security erbij. Dit zou de 1e maand gratis zijn en daarna 2 euro ofzo per maand, zei ze.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik dat Norton abonnement niet wilde, maar dat kon niet volgens haar. Het moest er bij geïnstalleerd worden, maar ik zou het zelf heel eenvoudig via een klik terug kunnen stopzetten.
Eerst zag ik dit Norton abonnement vermeld staan in myproximus, maar geen mogelijkheid om het te stoppen of verwijderen. Alleen iets om licenties aan te maken of verwijderen, maar daar stond dan ‘0 licenties actief’ (ofzoiets) bij. Via FB, forum, telefoon, chat gevraagd hoe dit te verwijderen. Maar helaas geen reactie/oplossing van Proximus.
Op de 1e factuur stond dit ongewenste Norton abo 2x aangerekend aan 5 euro per maand (ook voor de 1e maand die gratis zou zijn). Maar in myproximus was het verdwenen. Dus ik dacht/hoopte dat iemand het toch stopgezet had, na mijn vraag om dit te doen.
Op mijn volgende factuur staat het echter weer gewoon aangerekend…
In myproximus vind ik er niks meer van terug…
Hoe kan dit stopgezet worden?
Ik wil geen Norton abonnement én ik wil daar zeker ook niet elke maand voor betalen als ik dat niet gebruik en ik duidelijk gezegd heb dat ik dat abonnement niet wil.