Vraag

Hoe dien je klacht in bij Proximus sept:

  • 12 October 2022
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Beste, 

 

Ik ben verre van tevreden over het reilen en zeilen bij Proximus:

26 sept: Rij ik met wagen naar Proximus Roeselare om prepaid om te zetten naar premium abonnement.

28 sept: ik bel klantendienst, ik kan nog steeds niet bellen

29 sept: idem

30 sept: idem

1 okt: idem

3 okt: idem

4 okt: Met auto naar Proximus Nieuwpoort. Ze kunnen me niet helpen want dossier loopt. Die dag heb ik dan eindelijk netwerk. Dit na in totaal 3,5u aan telefoon hangen, 2u in de auto/105 km rijden.

Hoeveel moeite moet men eigenlijk doen om klant te worden?

Alsof dat nog niet genoeg was, krijg ik nu plotseling demon games aangerekend via Proximus. Ik heb dit nergens toegezegd! Ik ga dat dus ook niet betalen. Nog nooit meegemaakt in de voorbije 4 jaar bij Telenet. Na een week Proximus heb ik het al vlaggen. 

 

Graag reactie, anders ben ik terug naar Telenet!

 

Mvg

Dieter


4 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Dieter86 Kan u de klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Aangevuld

Mvg

Dieter

Reputatie 7
Badge +3

@Dieter86 Ik heb dossier 51430417 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken/onderzoeken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reageer