Beste,
Ik ben verre van tevreden over het reilen en zeilen bij Proximus:
26 sept: Rij ik met wagen naar Proximus Roeselare om prepaid om te zetten naar premium abonnement.
28 sept: ik bel klantendienst, ik kan nog steeds niet bellen
29 sept: idem
30 sept: idem
1 okt: idem
3 okt: idem
4 okt: Met auto naar Proximus Nieuwpoort. Ze kunnen me niet helpen want dossier loopt. Die dag heb ik dan eindelijk netwerk. Dit na in totaal 3,5u aan telefoon hangen, 2u in de auto/105 km rijden.
Hoeveel moeite moet men eigenlijk doen om klant te worden?
Alsof dat nog niet genoeg was, krijg ik nu plotseling demon games aangerekend via Proximus. Ik heb dit nergens toegezegd! Ik ga dat dus ook niet betalen. Nog nooit meegemaakt in de voorbije 4 jaar bij Telenet. Na een week Proximus heb ik het al vlaggen.
Graag reactie, anders ben ik terug naar Telenet!
Mvg
Dieter