Skip to main content
Vraag

herlaadkaart


Ik heb deze gisteren gekocht in de winkel en deze meteen geactiveerd. Heb hier een bevestigingsmail van gekregen maar er staat niets van geld op. Normaal zou ik er 10 euro op moeten staan hebben. 

Kun je me helpen? Groetjes Tatiana Demeulenaere 

5 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 juni 2021

Ik heb deze gisteren gekocht in de winkel en deze meteen geactiveerd. Heb hier een bevestigingsmail van gekregen maar er staat niets van geld op. Normaal zou ik er 10 euro op moeten staan hebben. 

Kun je me helpen? Groetjes Tatiana Demeulenaere 

 


Martin
  • 32526 reacties
  • 17 juni 2021

bedoel je met activeren dat je de code voor 10€ belkrediet ingevoerd hebt om op te laden.
met #121*Herlaadcode#: herlaad je Pay&Go-kaart.
In de plaats van de herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadvoucher. 

Hoe je uw Pay and Go moet identificeren, vind je hier → identificatie-van-je-prepaidkaart 


Martin
  • 32526 reacties
  • 17 juni 2021

Martin
  • 32526 reacties
  • 17 juni 2021

 hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/herlaadkaart-53730?postid=683687#post683687 heb ik reeds onderstaand antwoord gepost.

Martin schreef:

bedoel je met activeren dat je de code voor 10€ belkrediet ingevoerd hebt om op te laden.
met #121*Herlaadcode#: herlaad je Pay&Go-kaart.
In de plaats van de herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadvoucher. 

Hoe je uw Pay and Go moet identificeren, vind je hier → identificatie-van-je-prepaidkaart 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3751 reacties
  • 18 juni 2021

@Tatiana.18  Vul je even het betrokken gsm-nummer aan in je profielgegevens? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


Reageer